Čtyři směry business myšlení

Skladem
Kód: 307
296 Kč
Kategorie: Psychologie
Autor: František Hroník
Rok vydání: 2020
Počet stran: 144
Jazyk vydání: Čeština
Vazba: Brožovaná
ISBN: 978-80-87981-31-3
Doručení nejpozději do 3 pracovních dnů
Doručení nejpozději do 3 pracovních dnů
zboží posíláme v 99% případů již následující den
Skladem
Více než 90% titulů skladem
Doprava od 69,-
Doprava od 69,- Kč
přes Zásilkovnu s více než 9000 výdejními místy

Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.

Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.

Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.

Zpět do obchodu