Čtyři směry business myšlení
Kód: 307Detailní popis produktu
Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.
Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.
Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Psychologie |
---|---|
Autor: | František Hroník |
Rok vydání: | 2020 |
Počet stran: | 144 |
Jazyk vydání: | Čeština |
Vazba: | Brožovaná |
ISBN: | 978-80-87981-31-3 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.