Logo
(po-pá 9:00 - 19:00)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Byznys + Marketing
  3. Čtyři směry business myšlení

Čtyři směry business myšlení

Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je... celý popis
Dostupnost
Skladem
Nejsme plátci DPH
296 Kč
ks
Číslo produktu:307
EAN kód:9788087981313
Autor:František Hroník
Rok vydání:2020
Počet stran:144
Vazba:brožovaná
ISBN:978-80-87981-31-3
Jazyk vydání:český
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.

Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.

Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.

Parametry
AutorFrantišek Hroník
Rok vydání2020
Počet stran144
Vazbabrožovaná
ISBN978-80-87981-31-3
Jazyk vydáníčeský

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz